Subscribe:

Ads 468x60px

poniedziałek, 3 czerwca 2013

Weekend

Jak ja kocham weekendy... moje wolne weekendy oczywiście (bo 1 w miesiącu niestety muszę pracować).

Sobota była cudownie leniwa. Na początku planowałam pojechać do Loreto jednak pogoda była tak brzydka i deszczowa, że przełożyłam to na kiedy indziej. W końcu nie mam daleko. Tym sposobem prawie całą sobotę spędziłam w mieszkaniu, wyszłam tylko na drobne zakupy spożywcze. No i w końcu pogadałam przez Skypa z mamą... po 1,5 miesiąca się zobaczyłyśmy! hahaha :D

Za to niedziela była cudownie intensywna. Wypad z K. do San Benedetto del Tronto, trochę plotek i ahhh... to miasto jest cudowne. Niby podobne do Civitanovy ale o wiele bardziej ciekawe i po prostu normalne. Nie jest tak ekskluzywne jak Civitanova. W centrum mnóstwo rzeźb większych i mniejszych i ciekawych fontann. Zarówno mnie jak i K. bardzo się spodobało... muszę tam jeszcze kiedyś zawitać.







Po powrocie miałam 15 minut na przebranie się, ogarnięcie trochę i znowu wyjście, bo byłam umówiona z G. i jej koleżanką na wieczór. Koleżanka przyszła z synkiem, trochę mnie to zdziwiło ale było bardzo miło. Dużo, dużo pogadałyśmy... G. dostała stypendium, o które się starała i we wrześniu rusza na podbój Kalifornii! Ja też chcę! Ale jej zazdroszczę... choć może i mi się poszczęści i szukając host-rodzinki w US akurat trafię do LA... no pomarzyć trochę mogę przecież ;p
Ze względu na małego najpierw poszłyśmy na plac zabaw, a jak trochę się zmęczył wstąpiłyśmy do baru/restauracji/lodziarni... sama nie wiem co to było, bo można tam było dostać wszystko. No oczywiście trafiłyśmy na happy hour i zrobiłyśmy sobie kolację tam. G. powiedziała mi, że w Civitanovie jest bardzo drogo pod tym względem, bo musiałyśmy zapłacić po 8€ (w tym drinki były za 7€ a 1€ dopłaciłyśmy korzystając z jedzonka... no i jeść mogłyśmy ile chciałyśmy). Tam gdzie G. mieszka i studiuje - Ascoli Piceno - podobno za 5€ można podobnie kolację sobie zrobić. Tak czy inaczej uwielbiam te happy hour tutaj :D


0 komentarze:

Prześlij komentarz

 
Blogger Templates